NIEUWS:

Update Grote Club Actie

UPDATE GROTE CLUB ACTIEgroteclubactie

Beste VZVers

We zitten nu bijna op de helft van de grote club actie periode en ik wil graag met jullie delen wat de tussenstand op dit moment is. Ik heb van vijf leden de boekjes ingevuld terug gehad en samen zijn er 121 actieloten verkocht op dit moment volgens de eenmalige machtiging methode. Doen we daar het superlot bij die door onze voorzitter is verkocht, dan komen daar nog eens 50 loten bij en wordt het totaal aantal verkochte loten 171.

Streven

Het streven is toch wel om minimaal €1000,00 aan te tikken, en het liefst natuurlijk meer. Hiervoor moeten we nog zeker minimaal 250 loten verkopen. Volgens mij is dat zeker te halen als we een beetje ons best doen. Dus,
vraag jullie vaders, moeders Opa’s/Oma’s, ooms, tantes, neven en nichten om zoveel mogelijk loten te kopen.
Heb je toevallig al wat boekjes vol, lever ze dan zo snel mogelijk in zodat onze coördinator Dirk Raap de verkochte loten alvast kan invoeren. Heb je toevallig geen boekje(s) gehad, meld dit zo snel mogelijk, en we zorgen er voor dat je nog een boekje krijgt.

Superlot

Ook wil ik nogmaals het superlot onder de aandacht brengen. Het superlot is meer bedoeld voor bedrijven die ons eenmalig willen sponsoren. Een superlot kost €150,00, en daarvoor krijgt het bedrijf 50 lotnummers terug. Deze 50 lotnummers kan hij bv uitdelen aan zijn werknemers o.i.d. Hoe meer superloten er verkocht worden hoe meer kans de club maakt op het winnen van een clubfeest t.w.v. €5000,00  Er zijn mooie prijzen te winnen, waaronder de hoofdprijs van €100.000,00. Dus ken je een bedrijf die wel een superlot wil kopen, laat dat even weten aan onze coördinator Dirk Raap.

Prijzen

De prijzen bij de grote club actie liegen er niet om. Daarom zet ik hieronder de eerste drie prijzen even op een rijtje. Voor de overige prijzen kun je kijken op de website van de grote club actie

1e prijs: een geldprijs van maar liefst €100.000,00

2e prijs: een auto, te weten een Volkswagen up

3e prijs: een reischeque ter waarde van €2500,00

Duur van de actie

De verkochte loten kunnen ingevoerd worden tot 23 november 23:59 uur, daarna is de actie afgelopen. Dus wacht niet op het laatste moment, maar lever je volle boekjes zo snel mogelijk in

Meest verkochte loten

Onder de lotenverkopers stelt VZV ook nog een klein prijsje beschikbaar. Degene die de meeste loten heeft verkocht, wint een cadeaubon t.w.v. €15,00 te besteden bij Intertoys. Voor de 2e en 3e prijs bied VZV een waterpolobal aan met de handtekeningen van de Heren1 en Dames 1 selectie.

Team: Alle Teams | Comments Off

IMG-20171010-WA0006IMG-20171010-WA0007 Op 10 oktober  zijn een kleine 50 leden van VZV en ZV Haerlem gestart aan de W-official cursus. Met dank aan het Nova College Maritiem voor het beschikbaar stellen van de cursuslocatie en Rob Kohnke als cursusleider. Boven alles natuurlijk bijzondere dank aan de deelnemers die dit uit liefde voor de club willen doen.

VZV, volop in beweging!

VZV volop in beweging!

Het seizoen is alweer in volle vaart losgebarsten. De eerste zwaar bevochten zeges zijn weer binnen en de leerzame potjes zijn gestreden. Ook wordt er weer enthousiast geoefend door onze jongste leszwemmers die straks tegen het einde van het jaar gaan afzwemmen voor hun A, B of C zwemdiploma. Tevens zijn we als vereniging continue in gesprek met het zwembad management. Er wordt gekeken naar constructieve oplossingen voor bijvoorbeeld het toegangshekje en de verengingsingang. Ik vraag daarvoor nog even uw geduld en respect voor het zwembadpersoneel.

Daarnaast zijn we op verschillende gebieden erg druk. Laten we beginnen met de Grote Club Actie. Onze club secretaris Dirk Raap coördineert de actie. Maar wie overtreft mij en weet ook een superlot te verkopen. Met respect en gepaste brutaliteit  en een goed verhaal kom je soms een heel eind. Probeer eens een gesprek aan te gaan bij een ondernemer waar je al jaren als vaste klant over de vloer komt of een grote aankoop heb gedaan. Of gewoon een los lot bij vader, moeder of opa en oma is al geweldig. Van elk verkocht lot gaat 80% naar de vereniging. En er zijn een aantal leuke prijzen voor degenen die de meeste loten verkopen. Volle boekjes kunnen ingeleverd worden bij je aanvoerder of bij Dirk. De actie loopt tot december dus zet hem op voor onze club!

Ook is de Sponsor commissie met Alex, Jack en Berend in volle vaart bezig met nieuwe sponsors. De Sponsor commissie heeft extra ondersteuning gekregen in de persoon van Corne Suikerbuik. De Sponsor commissie heeft nieuwe sponsor contracten afgesloten met Volta1800 electro techniek van Raymond Heere (coach H2), Fleurametz (bloemen groothandel en export bedrijf), Bureau Brederode (Verzekering tussenpersoon in IJmuiden), De Rozenhoek (bloemenkraam in Velserbroek), Troupin Uitvaartzorg en Gedenkmonumenten uit Haarlem, Auto First garage Fred Slim uit IJmuiden en MH Bouw uit IJmuiden. Welkom bij de Velser Zwem Vereniging.

Nog zo’n tijdrovende project is de nieuwe kledinglijn. Zowat iedereen van het zwemkader en de waterpoloers hebben het nieuwe shirt en broek gepast bij Marieke, Marja en Petra. Binnenkort worden de eerste teamsets besteld. We zijn voor enkele teams nog op zoek naar een sponsor. Wie heeft er een goed idee? En vanaf deze week zijn de passets voor de zwembroeken en badpakken binnen en kunnen die gepast worden.

En binnenkort zal de nieuwe VZV website online gaan. Achter de schermen is er hard gewerkt door Corne en Sandra. Mooi om te zien is dat in de personen van Bradley en Max  aanvulling is bij de website commissie en dat de mannen als webmasters de boel draaiende gaan houden. De nieuwe website is zo’n klus waar stiekem en ongemerkt heel veel tijd in gaat zitten maar ontzettend belangrijk is. Zo wordt de webshop uitgerust met IDeal betalingsmogelijkheid zodat er straks snel en veilig nieuwe kleding besteld kan worden. Met de nieuwe website stralen we eenheid en professionaliteit uit als club.

En dan naderen we heel voorzichting alweer 2018. Het jaar dat VZV zijn 90 jarig jubileum heeft. Vanuit het bestuur is besloten om dit jaar zeker niet onopgemerkt voorbij te laten gaan met een aantal leuke evenementen en activiteiten maar  dat de echte grote klapper over 10 jaar komt. Maar voor het komende jaar zijn we wel dringend op zoek naar enthousiastelingen die samen met een afvaardiging uit de Activiteiten commissie, Waterpolo commissie en het bestuur een Jubileum commissie wil vormen. Geef je op bij Tessa van de Activiteiten commissie of bij ondergetekende.

U leest het, VZV volop in beweging!

Met sportieve groet,

Sven vd Vlis

Voorzitter VZV

Juryrooster 2017-2018

Juryrooster 1e helft 17-18 V2

Nieuwe Juryrooster is bekend!

Nieuw gedragsprotocol VZV

Gedragsprotocol

VZV is een vereniging waar gezelligheid en topsport worden gecombineerd.

Plezier in de zwemsport staat daarbij voorop!

VZV vindt het niet acceptabel dat zich daarbij ongewenste situaties voordoen, daarom heeft VZV dit gedragsprotocol vastgesteld.

Wat?

Ongewenste situaties zijn: intimidatie, pesten, verbaal geweld, lichamelijk geweld, aan andermans spullen komen en ander fout gedrag. Hieronder valt ook ongewenst gedrag tegen scheidsrechters, jury en kaderleden en tegenstanders.

Wie?

Het gedragsprotocol geldt voor alle leden, maar ook voor familie, vrienden en begeleiders.

Waar?

Het gedragsprotocol geldt binnen het zwembad, maar ook daarbuiten. Het geldt in het zwembad van IJmuiden, maar ook in andere zwembaden. Het geldt op internet, aan de telefoon of iedere andere vorm van communicatie.

Waarom?

Leden en vrienden van VZV hebben respect voor elkaar. Hierin past geen asociaal gedrag.

Wat dan?

Bij overtreding van dit gedragsprotocol wordt de volgende sanctie opgelegd.

Na eerste overtreding:

waarschuwing.

Na tweede overtreding:

schorsing voor één maand van alle verenigingsactiviteiten.

Na derde overtreding:

uitsluiting (royement) van lidmaatschap VZV, of

indien hij/zij geen lid is van VZV, schorsing van alle verenigingsactiviteiten.

Dreigen met geweld:

Geweld of dreigen met geweld wordt niet getolereerd, en zal gevolgd worden met

een onmiddellijk en onherroepelijk royement van de vereniging.

Kosten:

alle kosten (schadevergoeding, herstelkosten, boete e.d.) worden in rekening gebracht bij de overtreder.

Wie bepaalt?

Alle leden en vrienden van VZV zorgen ervoor dat het gedragsprotocol wordt nageleefd en gerespecteerd. Het bestuur van VZV voert de sancties uit.