Vertrouwenspersoon

Leden en ouders van minderjarige leden respecteren over het algemeen elkaars grenzen. Grenzen die meestal heel vanzelfsprekend zijn, maar die af en toe expliciet gemaakt moeten worden omdat gedrag dat door een ander als ‘een leuke manier van omgaan’ wordt beschouwd voor een ander te ver gaat. Soms écht te ver. Wanneer een ander jou lastig valt met zijn of haar gedrag en je zelf niet meer weet hoe je de situatie op moet lossen, kun je verschillende dingen doen. Je kunt de hulp van een teamgenoot, coach, contactpersoon jeugd of senioren of het bestuur inroepen. Als je dit niet durft of het heeft niet het gewenste resultaat dan kun je ook contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon Bij VZV is dit Jessica Croonen.

Jessica is te bereiken per e-mail, vermeld in deze mail het incident zo zorgvuldig mogelijk en ook hoe je te bereiken bent. Jessica zal dan contact met je opnemen dan kan via mail of telefonisch.
Jessica zal dan samen met je de verdere te nemen stappen bespreken/voorstellen.

Mail Jessica: vertrouwenspersoonVZV@hotmail.com