Contributie opzeggen

Indien u de contributie wilt opzeggen dient u zich te houden aan onderstaande opzegtermijnen. Deze staan ook vermeld op onze website onder inschrijf en opzegprocedure.

Opzegtermijn Zwem ABC:
Opzeggen vóór elke 20ste van de laatste maand van het kwartaal.

Opzegtermijn waterpoloërs/ startvergunninghouders (competitie spelers):
Leden met een startvergunning dienen vóór 15 mei van het lopende seizoen op te zeggen. Let Op!!!! De contributie zal berekend worden tot eind van het lopende seizoen

Heeft u de opzeg procedure goed gelezen?

Zwem ABC: Opzeggen vóór elke 20ste van de laatste maand van het kwartaal.

Waterpoloërs met startvergunning (competitie spelers) dienen vóór 15 mei van het lopende seizoen op te zeggen.

Let Op!!!! De contributie voor waterpoloërs zal berekend worden tot eind van het lopende seizoen

* = verplicht